Die Silver Lining – ‘n Gedig

15 Aug

Daar is baie kak in die wêreld. Soms deal ek daarmee deur iets te skryf.

Hierdie was een van daai tye. Die dinge in die nuus en mense se houdings daaroor het net een te veel geword.
Ek’t die rympie opgesê by die opening van laasmaand se Dowe Digters. Dis anders, ‘n ander styl, as wat ek al ooit gedoen het.
Lees gerus, laat weet wat jy dink, en soos gewoonlik: Onthou my standard disclaimer.

Cloud with Silver Lining

Die Silver Lining

Ek is nie een vir negatiewe rympies nie
So kom ons begin waar ek sou klaarmaak
Daar is altyd
‘n silver
lining

 

Dis waar
It never rains but it pours
In fact dit reen katte en honne
En sekuriteitswagte en lektore
Ten minste kan ons seker wees van Rus
Land se manier om rus te verstoor
En met ‘n moerse sla(a)g
Van verligting sit jy ten  minste in jou binneshuise verhitting
En verwonder jouself aan die vermetelheid
van die straat
naam veranderings
O ja, seker straatkinners ook

Jy het ‘n stem, net jammer jy sing hom
Jy het probeer… MET jou beste geweer
Jy glo in jou eie verkose god…deloosheid
Jy create jou eie roetines om teen roetine te rebeleer

Ons word almal meegesleur
net soos ‘n kind in ‘n hijacking
En dit maak seer
as jy aan al die drama dink
Maar seer sekerlik nie so seer soos vir daai kind nie

It never rains but it pours
Maar loer na die silver lining
Ten minste het ons nog
Suiwer Afrikaans.

——————

@BaasDeBeer, 2014

2 Responses to “Die Silver Lining – ‘n Gedig”

  1. chantelle 18 August 2014 at 12:07 #

    stunning ek love dit, die eerste keer ek lees so iets van jou af, doen meer gerus asb!
    Ek voel sad though nadat ek hierdie gelees het al mention jy kyk na die silver lining….miskien as jy meer uitgebrei het oor mer as een van die silverlinings van jou oogpunt af sou ek nie so sad gevoel het nie.(tensy daar net daai een is…in your veiw..)

    • BaasDeBeer 20 August 2014 at 09:25 #

      Hi! Dankie vir jou kommentaar, waardeer dit :)

      Die hartseer nuus, jammer om dit te breek, is dat die sliver lining wat genoem word, net ‘n klug is.
      (Hele gedig is in Mengfrikaans geskryf, so daar is nei meer so iets soos suiwer Afrikaans nie)…

      Of so iets. Ek analiseer myself nog.

      Maar moenie worry nie, die lewe is actually nie so kak nie. Eintlik heel lekker ;)

Leave a Reply

