Afrikaanse Demotivators

21 Jan

Gedink die goed kom net in Engels?

Wel, nie meer nie… Ter viering van my weeklikse Afrikaanse blogpost, het ek ‘n paar lame postertjies gemaak. As jy dink jy kan beter, doen dit, en stuur dit na my toe 🙂

Verder vier ek ook www.zoem.co.za

2 Responses to “Afrikaanse Demotivators”

  1. Lèa 7 February 2011 at 11:36 #

    Haha!
    Ek dink jou prentjies is oulik en sêgoed is klassiek!
    Hi5 Beer!

    • BaasDeBeer 8 February 2011 at 15:15 #

      Thanx!
      Sal seker binnekort nog pleeg . . .
      en… hi5 right back at ya!

Leave a Reply

