Interessante manier om jou naweek awesome te maak

15 Nov

Aha MomentOm die waarheid te sê, jy kan hierdie post weer en weer besoek, en elke keer sal dit die res van jou dag beter maak.

Sien, ek wil graag twee music videos met jou deel. Nadat jy hulle gekyk het, kan niks, maar NIKS wat gebeur enigsens erger wees nie.
Jy kan byvoorbeeld hoor dat jy gefire word by jou werk omdat jou baas jou vrou spyker… en jou eerste gedagte sal wees “Hey, dit kon erger… Ek kon weer daai videos moes kyk”. Jy kan in Eastgate rondstap en in ‘n random handgranaat vasdraf, en beide van jou oë en ore verloor… en jy sal onmiddelik dink “ten minste hoef ek nou nooit weer daai musiek videos te sien/hoor nie”.
Sien? Die resep tot oneindige gelukkige dae!

I have a cunning plan

Ek maak nou fun van ‘n ernstige saak… maar hoe anders moet mens die orgies van gemorsies hanteer as om maar net daarvoor te probeer lag? Hoe hierdie mense songs/videos soos die maak, en met trots dit vir die wêreld gee om te kyk, gaan my verstand tebowe. Ek het ‘n tyd terug geskryf oor Sokkie Treffers en Musiek, so gaan loer maar daar na hoe ek voel oor die naarheid.

Maar sonder enige verdere kakpraat, hier is die videos. Kyk dit, en gaan geniet ‘n AWESOME naweek verder🙂

Deel die gerus met jou vriende (of vyande, ek’s nie kieskeurig nie)

Leave a Reply

