Van Coke Kartel tot die redding!

22 Dec

Van Coke Kartel - Diaz SummerfestEk spandeer die Desember in Hartenbos.

Daar is baie sokkie musiek. No jokes, mense lusiter dit nie net wanneer hul wil gaan dans of kuier nie. Hul speel dit in hul karre, karravane en chalets. Aspris.

Needless to say, het ek so bietjie ‘n break daarvan nodig gehad na amper 2 weke hier.
Dis nou waar Van Coke Kartel ingekom het.

Vrydag 20 Desember het hul ‘n “acoustic” gig gejam by die hotel in Diaz as deel van die Diaz Summerfest.
Daar aangekom, was die atmosfeer eintlik heel anders as voor ander Van Coke gigs. Mense was ietwat meer chilled, die normale skinny jeans en swart T’s was ingeruil vir vissie plakkies en boardshorts. En wife beaters. Baie wife beaters.

Die opkoms was nie briljant nie. Ek skat seker so 150 mense in die saal wat 450 kon vat. Daar’s ‘n hele paar redes waaraan ek kan dink hoekom dit so was. Hoofsaaklik scheme ek dis omdat 99% van die ander entertainment in die omgewing DJ’s of sokkie artists is, en mense seker nie so iets awesome verwag nie.
Ek verkies egter om dit nie “swak attendance” te noem nie, maar eerder ‘n woes intieme gig met een van die beste bands wat ons land al ooit gesien het.

Van Coke Kartel - Diaz Summerfest

Indien jy relatief oplettend is, sou jy sien ek het vroëer gepraat van ‘n “acoustic” gig. Enigiemad wat al by ‘n Van Coke Kartel Acoustic gig was, sal weet hoekom: Hul rock steeds harder uit as meeste ander bands, al het Francois sy electric ingeruil vir ‘n acoustic. Hul het deur hul songs, oud en nuut, gesweef met die gemak van goed geoefende gimnaste, wat toertjies doen op die maat van hul eie beat.

Die musiek het my siel gereinig van die doef-doef skade van die afgelope 11 dae. Die band het geensins teruggehou omdat dit ‘n kleiner crowd was nie… en DIS hoekom hul nie net ‘n fly by night success is nie.

Frannie, Wynand, Jedd & Jason, dankie vir die musikale redding van my Desember.
And Jason, thanx for those shots, that shit was good.

Van Coke Kartel - Diaz Summerfest

Watse musiek hou jou aan die gang deur ‘n vakansie? Laat my weet en jy kan ‘n hi 5 wen volgende keer wat jy my sien…

Leave a Reply

